Jak nakupovat na www.kondela.cz
V případě, že přesně víte, které zboží si chcete koupit, doporučujeme použít vyhledávání v horní části stránky, v poli na vyhledávání se znázorněnou lupou. Následně stačí zadat název výrobku a kliknout na lupu. Pole na vyhledávání vám už při psaní názvu výrobku samo napovídá produkty, které by mohly souviset s psaným textem.
Pokud nemáte vybraný žádný produkt a chcete se teprve pro nějaký rozhodnout, přejděte kurzorem myši na záložku „Nábytek“ (v horní části stránky) a vyberte si kategorii, ve které se vámi hledaný výrobek nachází.
Následně si vyberte produkt, o který máte zájem.
Pokud jste si už vybrali a chcete zrealizovat nákup, stiskněte u příslušného výrobku tlačítko „Přidat do košíku“. Zboží se automaticky vloží do nákupního košíku, jehož obsah vidíte v pravé horní části stránky. Pokud chcete zobrazit obsah košíku, klikněte na ikonu košíku.
V košíku je přehledně zobrazený seznam zboží, které si chcete koupit. Můžete zde ještě změnit jeho množství v okénku s počtem kusů, případně výrobek úplně z košíku vymazat ikonkou křížku.
Pod názvem produktu, který jste se rozhodli koupit, vidíte i jeho skladovou dostupnost, případně předpokládané datum naskladnění na naše sklady.
V případě, že splňujete podmínku pro dopravu zdarma, v košíku se tato informace zobrazí. V opačném případě platíte za dopravu podle aktuálního ceníku.
Kolonka „Místo pro slevový kód“ se dá využít pouze tehdy, když máte k dispozici platný slevový kód. Pro získání slevy je potřebné vložit do uvedeného pole specifický kód a následně kliknout na tlačítko „Použít“. Pokud je všechno zadané správně, z celkové sumy nákupu se automaticky odečte výška slevy.
Přidanou hodnotou „Košíku“ je možnost „Odložit si košík na později“. Jedním klikem si můžete odložit svůj seznam produktů, které jste si přidali do košíku.
Pokud už není nutné nic měnit a chcete pokračovat, klikněte na tlačítko „Pokračovat v objednávce“. Pokud se potřebujete ještě vrátit do e-shopu, klikněte „Nazpět na Kondela.cz“. V každém kroku objednávky máte možnost vrácení se zpět.
Pro pokračování v dokončení nákupu se můžete přihlásit do už vytvořeného konta jako „Registrovaný zákazník“ nebo si zvolit možnost „Nového zákazníka“ a následné registrace, nebo provést „Jednorázový nákup“. U jednorázového nákupu není nutné se přihlašovat do konta zákazníka, je však nutné zadat e-mailovou adresu a osobní údaje. Údaje při jednorázovém nákupu neukládáme, a tak je při dalším nákupu budete muset vyplnit znovu. Při jednorázovém nákupu není možné využívat věrnostní program.
V dalším kroku vyplníte svoje osobní údaje (pro registrované zákazníky budou údaje doplněné automaticky podle údajů z registrace). Pokud nakupujete jako fyzická osoba, zadáte jméno, příjmení, e-mail, adresu a telefonní číslo. Pokud nakupujete na firmu, zadáte IČO, název firmy, DIČ, e-mail, adresu, telefonní číslo.
Užitečné rady při vyplňování osobních údajů:
- adresa doručení musí být vždy zadaná v rámci České republiky,
- nekompletní vyplnění údajů nepustí objednávku do dalších kroků,
- pokud je adresa doručení rozdílná s fakturační adresou, zadáte ji,
- „Dodatečná zpráva“ – vyplňte ji, pokud nám chcete něco vzkázat.
Pokud jste držitelem některé ze slevových karet, máte možnost vyplnit kód karty do příslušného okna (platí jen při registraci nového zákazníka). Takto automaticky získáváte slevu na zboží ve výšce 3 % (víc informací o uplatnění slevy najdete na stránce Slevový program, kterou najdete i ve spodní části e-shopu).
Způsob dopravy a platby
Po vyplnění osobních údajů si vyberete z variant doručení – doprava kurýrem nebo osobní odběr z prodejny. Při vybrání „Osobní odběr z prodejny“ se zobrazí seznam dostupných prodejen, kde si vyberete konkrétní prodejnu, na které si zboží převezmete. Při osobním odběru z prodejny je možné zvolit pouze platbu předem na účet společnosti Kondela s.r.o. V tomto případě je doba doručení do 7 pracovních dnů od připsání sumy na účet.
U „Dopravy kurýrem“ si můžete zvolit i datum doručení, které vám vyhovuje (Zvolte „Jiný termín dodání“. Platí jen pro objednávky se zbožím skladem). U objednávek v hodnotě nad 150 eur je možné zvolit doručení i v sobotu (platí jen pro objednávky na zboží skladem). Informace o termínu doručení jsou vždy doručené na e-mailovou adresu, kterou jste vyplnili při uvádění osobních údajů.
Po zvolení dopravy vám bude nabídnutá možnost výběru platby. Z několika možností platby si vyberete tu, která vám nejvíc vyhovuje.
Okamžik zaslání objednávky
Vybíráte si mezi „Kompletně“ (vyřídit pouze zkompletovanou objednávku, t. j. čekat na zboží, které není na skladě) nebo „Nekompletně“ (vyřídit i nekompletní objednávku pouze se zbožím, které je právě na skladě).
Souhrn objednávky
V tomto kroku si můžete zkontrolovat vybrané produkty a zadané údaje. Pokud je všechno v pořádku, udělte souhlas se všeobecnými obchodními podmínkami a následně klikněte na tlačítko „Potvrdit objednávku s povinností platby“. Můžete také uvést souhlas se zasíláním marketingových informací na váš e-mail a souhlas se zařazením do věrnostného programu (při registraci nového zákazníka). Souhrn objednávky
V případě, že přesně víte, které zboží si chcete koupit, doporučujeme použít vyhledávání v horní části stránky, v poli na vyhledávání se znázorněnou lupou. Následně stačí zadat název výrobku a kliknout na lupu. Pole na vyhledávání vám už při psaní názvu výrobku samo napovídá produkty, které by mohly souviset s psaným textem.
Pokud nemáte vybraný žádný produkt a chcete se teprve pro nějaký rozhodnout, cez menu si vyberte kategorii, ve které se vámi hledaný výrobek nachází.
Následně si vyberte produkt, o který máte zájem.
Pokud jste si už vybrali a chcete zrealizovat nákup, stiskněte u příslušného výrobku tlačítko „Přidat do košíku“.
Zboží se automaticky vloží do nákupního košíku, jehož obsah vidíte v pravé horní části stránky. Pokud chcete zobrazit obsah košíku, klikněte na ikonu košíku.
V košíku je přehledně zobrazený seznam zboží, které si chcete koupit. Můžete zde ještě změnit jeho množství v okénku s počtem kusů, případně výrobek úplně z košíku vymazat ikonkou křížku.
Pod názvem produktu, který jste se rozhodli koupit, vidíte i jeho skladovou dostupnost, případně předpokládané datum naskladnění na naše sklady.
V případě, že splňujete podmínku pro dopravu zdarma, v košíku se tato informace zobrazí. V opačném případě platíte za dopravu podle aktuálního ceníku.
Kolonka „Místo pro slevový kód“ se dá využít pouze tehdy, když máte k dispozici platný slevový kód. Pro získání slevy je potřebné vložit do uvedeného pole specifický kód a následně kliknout na tlačítko „Použít“. Pokud je všechno zadané správně, z celkové sumy nákupu se automaticky odečte výška slevy.
Přidanou hodnotou „Košíku“ je možnost „Sdílet košík se známými“, kterou naleznete ve spodní části stránky nákupního košíku. Jedním klikem pomůže sdílet seznam produktů, které jste přidali do košíku. Stačí jen kliknout a poslat ho těm, kterým se chcete pochlubit se svým nákupem, nebo poslat inspiraci na nákup svému partnerovi.
Pokud už není nutné nic měnit a chcete pokračovat, klikněte na tlačítko „Pokračovat v objednávce“. Pokud se potřebujete ještě vrátit do e-shopu, klikněte „Nazpět na Kondela.cz“. V každém kroku objednávky máte možnost vrácení se zpět.
Pro pokračování v dokončení nákupu se můžete přihlásit do už vytvořeného konta jako „Registrovaný zákazník“ nebo si zvolit možnost „Nového zákazníka“ a následné registrace, nebo provést „Jednorázový nákup“. U jednorázového nákupu není nutné se přihlašovat do konta zákazníka, je však nutné zadat e-mailovou adresu a osobní údaje. Údaje při jednorázovém nákupu neukládáme, a tak je při dalším nákupu budete muset vyplnit znovu. Při jednorázovém nákupu není možné využívat věrnostní program.
V dalším kroku vyplníte svoje osobní údaje (pro registrované zákazníky budou údaje doplněné automaticky podle údajů z registrace). Pokud nakupujete jako fyzická osoba, zadáte jméno, příjmení, e-mail, adresu a telefonní číslo. Pokud nakupujete na firmu, zadáte IČO, název firmy, DIČ, e-mail, adresu, telefonní číslo.
Užitečné rady při vyplňování osobních údajů:
- adresa doručení musí být vždy zadaná v rámci České republiky,
- nekompletní vyplnění údajů nepustí objednávku do dalších kroků,
- pokud je adresa doručení rozdílná s fakturační adresou, zadáte ji,
- „Dodatečná zpráva“ – vyplňte ji, pokud nám chcete něco vzkázat.
Pokud jste držitelem některé ze slevových karet, máte možnost vyplnit kód karty do příslušného okna (platí jen při registraci nového zákazníka). Takto automaticky získáváte slevu na zboží ve výšce 3 % (víc informací o uplatnění slevy najdete na stránce Slevový program, kterou najdete i ve spodní části e-shopu).
Způsob dopravy a platby
Po vyplnění osobních údajů si vyberete z variant doručení – doprava kurýrem nebo osobní odběr z prodejny. Při vybrání „Osobní odběr z prodejny“ se zobrazí seznam dostupných prodejen, kde si vyberete konkrétní prodejnu, na které si zboží převezmete. Při osobním odběru z prodejny je možné zvolit pouze platbu předem na účet společnosti Kondela s.r.o. V tomto případě je doba doručení do 7 pracovních dnů od připsání sumy na účet.
U „Dopravy kurýrem“ si můžete zvolit i datum doručení, které vám vyhovuje (Zvolte „Jiný termín dodání“. Platí jen pro objednávky se zbožím skladem). U objednávek v hodnotě nad 150 eur je možné zvolit doručení i v sobotu (platí jen pro objednávky na zboží skladem). Informace o termínu doručení jsou vždy doručené na e-mailovou adresu, kterou jste vyplnili při uvádění osobních údajů.
Po zvolení dopravy vám bude nabídnutá možnost výběru platby. Z několika možností platby si vyberete tu, která vám nejvíc vyhovuje.
Okamžik zaslání objednávky
Vybíráte si mezi „Kompletně“ (vyřídit pouze zkompletovanou objednávku, t. j. čekat na zboží, které není na skladě) nebo „Nekompletně“ (vyřídit i nekompletní objednávku pouze se zbožím, které je právě na skladě).
Souhrn objednávky
V tomto kroku si můžete zkontrolovat vybrané produkty a zadané údaje. Pokud je všechno v pořádku, udělte souhlas se všeobecnými obchodními podmínkami a následně klikněte na tlačítko „Potvrdit objednávku s povinností platby“. Můžete také uvést souhlas se zasíláním marketingových informací na váš e-mail a souhlas se zařazením do věrnostného programu (při registraci nového zákazníka).