Často kladené dotazy - FAQ
V případě, že jste se na našem e-shopu už registrovali a zapomněli jste heslo, můžete si požádat o vytvoření nového hesla. Odkaz najdete v části Přihlášení.
Historii vašich objednávek najdete ve svém uživatelském profilu. Pokud hledáte objednávky starší než z října 2019, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na telefonním čísle 02/40 100 100 nebo mailem na [email protected].
Reklamační formulář můžete vyplnit online na našem webu.
Kompletní informace k reklamacím najdete na našem webu.
Ano, můžete. Zákonem stanovená lhůta pro vrácení zboží je 14 dnů od převzetí zboží. Díky našim benefitům však zboží zakoupené na kondela.cz můžete vrátit až do 60 dnů od zakoupení zboží. Víc informací najdete v našich benefitech: kondela.cz/benefity/vraceni-zbozi-do-60-dnu/.
Vybrané produkty můžete mezi sebou srovnávat i přímo na e-shopu přes funkci srovnávače. Produkty do srovnávače vložíte přes modrou ikonku vah na stránce Kategorie nebo na stránce konkrétního produktu kliknutím na text: Přidat do srovnávače. Do srovnávače můžete přidat více produktů. Vidíte tam jejich přehledné srovnání funkcí, váhy, rozměrů či jiných vlastností. Věříme, že vám i tato nová funkce pomůže se správně rozhodnout.
Informace uvedené u nábytku vystihují skutečný stav. Pokud je uvedeno „na skladě“, nábytek máme momentálně na centrálním skladě a po vytvoření objednávky na e-shopu vám bude dodaný na adresu doručení.
Protože jsme pouze dodavatelé, ne výrobci, neumíme vyrobit zboží podle individuálních požadavků. Můžeme dodat jen to zboží, které nabízíme na našem e-shopu www.kondela.cz, v určených rozměrech a cenách. Co se týká jiného barevného provedení, jiné barevné provedení si můžete zvolit pouze v případě, pokud je u popisu daného výrobku také vzorkovník se všemi možnými barevnými a materiálovými provedeními.
Informaci, v jakém stavu vám zboží dodáme, uvádíme na e-shopu v detailním popisu produktu. Většinu nábytku dodáváme v demontu. To znamená, že nábytek si je nutné doma „poskládat“. K nábytku poskytujeme i montážní návody. Společnost KONDELA neposkytuje montážní služby. Některé menší kusy nábytku či bytových doplňků dodáváme už ve smontovaném stavu, připraveném k okamžitému použití.
Rozměry našich produktů najdete v detailním popisu produktu, také v záložce „Technické parametry“, kterou najdete nad detailním popisem produktu. Upozorňujeme zákazníky, že u čalouněného nábytku mohou mít rozměry toleranci +/- 5 cm.
Standardně jsou postele dodávané bez matrace a roštu. V případě, že rošt a matrace jsou součástí balení, uvádíme to v detailním popisu produktu. Postele Boxspring jsou dodávané i s matrací a roštem.
Podrobný návod, jak si vytvořit objednávku, najdete tady: kondela.cz/vsechno-o-nakupu/jak-nakupovat/.
Za storno objednávky neúčtujeme žádný poplatek. Napište nám žádost o storno objednávky spolu s číslem objednávky na mail [email protected].
Při uplatnění slevy na dopravu (doprava zdarma, 50% sleva na dopravu) je důležité datum vytvoření objednávky, ne datum dodání zboží. Pokud si vytvoříte objednávku během trvání této akce, sleva vám platí, i kdybychom vám zboží vezli po skončení akce. To samé platí, pokud v době objednávání bylo zboží levnější než v době, keď vám nábytek vezeme.
V případě, že zboží nemáme skladem, najdete informaci o očekávaném datu naskladnění v detailu produktu. Termín, kdy bude zboží naskladněné, se v některých případech může změnit. Pokud chcete mít přehled o produktech, které vás zajímají, doporučujeme přidat si je do Wishlistu. Ve svém uživatelském profilu následně přehledně najdete informace o ceně i skladové dostupnosti.
Pokud jste si objednali víc položek a ne všechno je momentálně dostupné na skladě, můžete si během objednávky zvolit, zda máme vaši objednávku vyřídit kompletní (až když bude všechno na skladě), nebo nekompletní (nejdříve pošleme to, co je v době objednání na skladě, a zbytek dodáme až po naskladnění). Pokud si zvolíte dodat nekompletní objednávku, náklady na dopravu vám budou účtované pouze jednou.
Při individuální objednávce je doba dodání od 14 do 17 týdnů. Tuto informaci najdete přímo v popisu výrobku.
MASÁŽNÍ PŘÍSTROJ nabízíme jako dárek za symbolickou cenu 0,01 eura (masážní přístroj v hodnotě 30 eur k objednávce s hodnotou nad 70 eur s DPH. Masážní přístroj je součástí objednávky a bude expedovaný spolu s ostatním zbožím. Skutečně za něj zaplatíte jen 0,01 eura. Podle zákona o ochraně spotřebitele má zákazník právo se rozhodnout, zda má o nabízený dárek zájem. Proto je potřebné potvrdit zájem o masážní přístroj přímo v objednávce.
V objednávkovém formuláři ve 2. kroku „DOPRAVA, PLATBA“ si zvolte způsob dopravy „Osobní odběr z prodejny“. Zaškrtněte místo, ve kterém si chcete zboží převzít. Při objednávce s odběrem z prodejny jsou možné jen dva způsoby platby „převodem online“ nebo „na splátky přes společnost QUATRO“. Zaplatíte jen za zboží, dopravní náklady vám nebudou účtované. Zboží budeme expedovat z centrálního skladu z Nižné na Oravě na prodejnu po přijetí platby na účet. Z prodejny vás potom budou kontaktovat. Zboží, které objednáváte přes e-shop s vyzvednutím na prodejně, fyzicky na prodejně není. Po přijetí platby bude na prodejnu expedované, což může trvat několik dnů.
V případě internetového nákupu máte ve smyslu obchodních podmínek právo zboží vrátit do 14 dnů od nákupu. Zboží je nutné vrátit na vlastní náklady přímo k nám na centrálu do Nižné. Zboží musí být nepoškozené, v demontu a zabalené podle možnosti v původním obalu. Vrácení zboží je potřebné oznámit našemu e-shop oddělení na tel. číslech 0902 896 746, 0911 107 457 nebo e-mailem na adresu [email protected]. V rámci našich benefitů je možné vrátit zboží bez udání důvodu až do 60 dnů od koupení zboží. V tom případě však musí být zboží nerozbalené a v originálním obalu.
Máte také druhou možnost. Pokud nejste se zbožím spokojení, resp. zboží má vady, které podléhají reklamaci, máte právo podat reklamaci e-mailem na adresu [email protected].
Další z možností je vybrat si z naší nabídky jiné zboží. Toto zboží si budete muset znovu objednat a zaplatit jako nový nákup. Když vám ho povezeme, převezmeme od vás nábytek na vrácení. Jen co ho budeme mít zpět na skladě, peníze vrátíme na účet. Výměnu zboží je potřebné oznámit našemu e-shop oddělení na tel. číslech 0902 896 746, 0911 107 457 nebo mailem na adresu [email protected].
Na vytvoření objednávky nemusíte být registrovaný. Objednávku si můžete vytvořit i bez registrace formou „jednorázového nákupu“. Registraci na e-shopu kondela.cz však doporučujeme hlavně proto, abyste měli o svých objednávkách přehled na jednom místě a ušetřili čas při dalších nákupech.
Pokud máte k dispozici slevový kód, můžete ho zadat v prvním kroku vaší objednávky. Výsledná cena vám bude automaticky přepočítaná po potvrzení kódu. Pokud slevový kód obsahuje písmena, zadávejte je vždy velká (například ABC, ne abc). Slevové kódy jsou aplikovatelné na celou objednávku, proto není možné při použití slevového kódu zvolit možnost vyřídit objednávku nekompletně. Sleva ze slevového kódu je počítaná z aktuálně platných maloobchodních cen produktů.
Upozorňujeme, že při jedné objednávce je možné vždy využít jen jeden slevový kód. Slevové kódy nejsou kombinovatelné s jinými slevami. V případě, že jste členem našeho věrnostního programu, při použití slevového kódu vám bude aplikovaná vždy nejvyšší možná sleva (buď podle úrovně věrnostního statusu, nebo podle slevového kódu).
Místo pro zadání slevového kódu se nachází přímo v prvním kroku objednávky (v nákupním košíku).