Často kladené otázky

Často kladené dotazy
Konkrétní cenu za dopravu vám systém vypočítá ještě před dokončením objednávky. Cena dopravy závisí na celkové hodnotě objednávky.
Všechny ceny a druhy doprav najdete na: https://www.kondela.cz/vse-o-nakupe/moznosti-dopravy/
Je možné domluvit doručení na přesný čas?Zboží rozvážíme převážně v pracovní dny. O čase doručení budete informováni den předem.
Požaduji vynesení/montáž. Jaký je příplatek za tyto služby?Tyto služby neposkytujeme.
Poskytujete také doručení v sobotu?Tuto službu neposkytujeme.
Pokud se vám platba nezdařila, objednávku uhraďte klasickým převodem na účet.
Mám zájem o koupi nábytku na splátky.Tuto službu neposkytujeme.
Je možné platit kartou při převzetí?Při platbě na dobírku doporučujeme mít hotovost.
Podrobný návod najdete na: kondela.sk.
Chci stornovat objednávku.Napište nám na e-mail: [email protected].
Objednal/a jsem si zboží, které není skladem. Kdy ho mohu očekávat?Informace najdete v detailu produktu na e-shopu.
Reklamační formulář najdete na našem webu.
Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?Ano, do 14 dnů od nákupu. U nerozbaleného zboží i do 60 dnů.
Můžete požádat o nové heslo v části Přihlášení.
Kde najdu historii mých objednávek?Historii najdete ve svém uživatelském profilu.